miercuri, 20 ianuarie 2010

Un vis frumos


E o zi ca oricare alta. E joi. Azi am ore stupide si nu am chef sa merg la liceu. E o iarna grea. Afara a nins de nu se poate! Urasc ninsoarea, desi, recunosc ca ieri a fost ceva mai cald si nu a fost chiar asa de rau sa ma trantesc un pic prin zapada. M-am trezit intai la 9.30-soarele era pe cer, dar nu am putut sa ma scol din pat si am adormit din nou. Acum e 10.30 si sincer chiar nu am cel mai mic chef. Incep orele la 12.30, in fine, stau aproape de liceu, nu imi fac probleme, dar mai am niste teme de facut.





In sfarsit le-am terminat! Am inceput sa ma pregatesc deja de plecare, am mancat de pranz (si doar de pranz ca dimineata nu mananc-poate pentru ca ma trezesc deobicei prea tarziu si nu mai am timp sa mananc) si nu stiu de ce mi s-a pus un nod in stomac. Poate ca nu am chef sa vad niste fete ale unor persoane (nu am nimic cu nimeni, dar se pare ca stomacul meu are).

In fine... ajung eu in fata liceului, toate la fel ca intotdeauna, aceleasi gasti stand in aceleasi locuri, aceleasi barfe care se aud, aceleasi persoane care fumeaza cu tigarile in mana. Salut niste colegi si ma indrept spre usa liceului, cand, il vad pe el venind. Ma priveste cu ochii lui fix. Pot sa simt asta de la departare. E imbracat in blugi si un hanorac negru. Are freza facuta, azi e chiar simpatic! A trecut pe langa mine, mi-a zambit si mi-a spus "Hey! Ce faci?". Ametita, m-am uitat in jur sa vad, poate vorbeste cu altcineva, dar nu era nimeni in jur. "Bine"-am spus. "Te grabesti?" m-a intrebat el. "Nu" am raspuns. "Ok, atunci, dupa ore, am inteles ca azi termini la 6 si 20... aa... pot sa vorbesc ceva cu tine?". Am zis ca nu e adevarat, stateam si ma holbam la el cu gura deschisa si ningea si zapada cadea si eu eram complet "out"! "Da, sigur... dar nu e prea tarziu? Adica tu ai terminat acum. Mai e ceva pana atunci." am raspuns. "Da stiu. Eu am ceva treaba prin oras si atunci e perfect sa vorbim." imi zambi el. "Ok atunci." am zis.



Am asteptat sa se termine orele... si in sfarsit! Ma astepta la poarta. Cred ca eram rosie la fata, nu atat de la frig cat eram din cauza lui :D:D Se mai intampla... ;))... Asa si ne-am plimbat un pic, aproape ca uitasem ca era frig. Mi-a vorbit de niste chestii total aiurea... l-a care la un moment dat imi spune:
-Te iubesc!
Ne-am oprit din mers si am ramas iar sa ma holbez la el cu o privire gen "vorbesti serios!?!?!? :O:O omg!" Nu a asteptat prea mult si m-a sarutat... wow!!!





A fost cea mai super zi din viata mea din cate cunosc!










[P.S.: pacat ca a fost doar un vis, si acest "el" hm... nu prea exista :-j incercam sa fiu si eu un pic optimista :X]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu