duminică, 15 august 2010

Citate despre iubire...



Pentru cei care sufera din dragoste sau nu au gasit persoana potrivita va arat niste citate care sunt modificate sau completate de mine. Intai va scriu varianta originala si apoi modificarile mele.
Ca o ploaie in desert ai aparut… Am simtit ca ma pierd intr-un sarut… M-ai facut sa plutesc pe aripi de dor… M-ai facut sa te ador…
-noua varianta: ca o ploaie acida ai aparut, am simtit ca ma pierd intr-un cosmar, m-ai facut sa plang continuu, si tot tu ai pretentzii de la mn :D

Dragostea este ca atunci cand nu vrei sa dormi pentru ca realitatea este cel mai frumos vis…
-gresit! dragostea este ca atunci cand nu vrei sa te mai trezesti caci visul este prea frumos ca sa poti trezi la cruda realitate.

Dragostea este singurul joc care se joaca in 2 si ambii pot castiga, dar asta nu inseamna ca mereu va fi asa.
-aici nu am ce sa modific:|

Undeva, cineva se gandeste la zambetul tau si se bucura de prezenta ta in viata sa…
-da probabil in imaginatia fiecaruia ;)

Nu doresc sa reprezint totul pentru oricine, ci as dori sa insemn ceva pentru cineva anume.
-nici aici nu pot adauga nimic.

M-am gandit ca am tratat doar subiecte gen: iad, sinucidere, ura, ganduri pozitive sau negative, dar de iubirea in sine nu am scris cine stie ce... Poate pentru ca e treaba fiecaruia de a o descoperi si de as face singur pareri asupra ei sau poate pentru ca e ceva personal care nu se discuta pe bloguri decat pe blogurile destinate sa scrie tot felul de povesti de dragoste care se termina urat si te fac sa plangi :)) Oricum am vorbit ceva si de iubire, insa mai demult. Acum scriu doar despre GANDURI POZITIVE care au ca ramuri ganduri negative :D:D:D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu